همراه رایانه | حل مشکلات کامپیوتری و گوشی موبایل ، خرابی کامپیوتری
همراه رایانه
درباره سايت
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتری و خدمات مشاوره شبانه روزی در زمینه های رایانه ، موبایل ،گوشی های هوشمند،تبلت ، لپ تاپ و .... می باشد . این مرکز با کمک کارشناسان آموزش دیده و مجرب خود به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ، حتی در روز های تعطیل آماده پشتیبانی و ارائه خدمات پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما کاربران گرامی در کلیه زمینه های مربوط به رایانه و دنیای دیجیتال می باشد .
آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 80
کل نظرات : 79
آمار کاربران
افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا : 1

آمار بازديد
بازديد امروز : 27
بارديد ديروز : 120
گوگل امروز : 3
گوگل ديروز : 12
بازديد هفته : 200
بازديد ماه : 198
بازديد سال : 1032
بازديد کلي : 47096

در این پست قصد معرفی و بیان تفاوت رم های DDR3 با DDR2 را داریم. همانطور که می دانیم ram ddr3 از باند فرکانسی 1600 استفاده می کند. اما باید توجه به این داشت که نسل جدید تر آن روانه بازار شده که آن ram ddr4 نام دارد.

که اصلا قابل مقایسه با نسل های قبلی خود نیست. رم های ddr2 که از باند فرکانسی 800 استفاده میکند که دیگر یک رم ضعیف شناخته می شود.و انتظار زیادی نباید از این نسل داشت

اما پیشنهاد ما به شما این است که اگر بودجه زیادی برای خرید یک سیستم نمیخواید در نظر بگیرید. همراه رایانه به شما نسل 3 را پیشنهاد میکند. سیستمی که ddr3 است  قیمت مناسبی دارد و میتوان به عنوان یک سیستم خوب از آن استفاده کرد. در نسل 4 باید هزینه بسیار زیادی صرف کرد تا بتوان یک سیستم جمع کرد.

می توانید مشکلات کامپیوتر هم مشاهده کنید



امتياز : نتيجه : 1 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 1


نمايش اين کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : تفاوت نسل رم کامپیوتر , رم های DDR3 با DDR2 , همراه رایانه , رم دی دی ار2 , رم دی دی ار3 , ram ddr3 , ram ddr2 ,
بازديد : 543
تاريخ : دو شنبه 16 اسفند 1395 زمان : 1:33 | نويسنده : همراه رایانه | لينک ثابت | نظرات ()
مطالب مرتبط
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

نمایش کلیه نظرات